sociālais tīkls maziem uzņēmumiem

15 idejas sociālo tīklu ierakstiem priekš mazajiem uzņēmumiem

Bieži novērojams, ka mazie uzņēmumi padodas un turpina likt vienu un to pašu reklāmu sociālajos tīklos neskatoties uz to, vai kādam tā interesē, vai nē. Esam apkopojuši 15 idejas, kā efektīgi reklamēties Facebook un Twitter, kas dažādotu Jūsu ierakstus un palielinātu interesi par Jūsu produktu, kā ari paaugstinātu mājas lapas apmeklējumu.

  1. Uzdod jautājumu.
    Cilvēkiem patīk iesaistīties diskusijās un būt noderīgiem kādas problēmas risināšanā.
    Piem: Ko jūs izvēlētos…? Kāda krāsa piestāv šim produktam? Ko Jūs darītu šī cilvēka vietā?
  2. Izveidojiet konkursu.
    Lietotāji labprāt iesaistās konkursos, kur šķietami neko nedarot var laimēt kādu nieciņu vai pat ko nozīmīgu. Var izmantot speciāli konkursiem paredzētas aplikācijas, kā Heyo, TabSite un  ShortStack. Vai ari Konkursu rīkot pa taisno Facebook lapā.
  3. Veiciet aptauju (Facebook).
    Aptaujas ir ne tikai labs veids, kā iesaistīt lietotājus diskusijā, bet ari ir spēcīgs interneta reklāmas instruments, lai paaugstinātu pārdošanas rezultātus.
  4. Publicējiet aptauju rezultātus.
    Publicējiet gudri! apkopoto informāciju ar saviem komentāriem un secinājumiem publicējiet savas mājas lapas ierakstā, vai interesentus aiciniet atsūtīt e-pasta adreses uz, kurām nosūtīsiet rezultātus. Tādejādi iegūsiet papildus apmeklējumu mājas lapai un e-pastu sarakstu ar Jūsu produktā ieinteresētām personām.
  5. Izveidojiet „Aizpildi tukšo vietu” ierakstu.
    Veidojiet dažādu ieraktus, gan tematiskus, gan nē. Piem.  „Ja man šodien būtu brīvdiena es __________.” Cilvēkiem patīk ofisā sēžot sapņot un iesaistīties ar savu atbildi ieraksta komentāros. Tādejādi provocējot uz diskusiju Jūs veidojiet pozitīvu tēlu savam uzņēmumam.
  6. Publicējiet un dalieties ar dažādām iedvesmojošām bildēm un citātiem.
    Šķietami banālie iedvesmu teksti un bildes vel joprojām lieliski strādā, lai pievilinātu daudz Retweet, Share un Like. Ieguldiet nedaudz laika un atrodiet Jūsu nozares pārstāvošu, vispārzināmu personu un citējiet, vai dažādus filozofus un viņu domugraudus, kuri attiecās uz Jūsu nozari. Tādejādi nostiprināsiet savos sekotājos pārliecību, ka pārziniet nozari un esiet jomas profesionālis.
  7. „Seko piektdienai”
    Akcijas nosaukums var būt jebkāds, bet ideja ir izcelt un uzslavēt savus sekotājus un dot iespēju viņiem izcelties. Piem. „Šonedēļ interesantākie ieraksti ir @rutakruta @laaciskaalis @ruksispuksis” tādejādi piesaistīs gan tieši viņu uzmanību sev, gan pārējo uzmanību viņiem. Šādu ierakstu rezultātā veidojas komunikācija starp Jūsu klientiem, jaunas diskusijas, un iespēja cilvēkiem satikt citus cilvēkus.
  8. Personisks ieraksts.
    Ja, esiet kur bijis atpūsties, vai vienkārši pacepis gaļu sētā, ielieciet bildīti ar pozitīvu tekstu no brīvdienām. Šādi ieraksti piešķirs Jūsu uzņēmumam personību un cilvēciskumu. Tikai nepārspīlējiet un nelieciet 3 reizes nedēļa bildi no saviem makšķerēšanas piedzīvojumiem!
  9. Atlaide tikai faniem un sekotājiem.
    Veiciet dažādas kampaņas, kas ir tikai jūsu faniem , tādejādi piesaistīsiet jaunus sekotājus un esošajos gandarījumu par to, ka viņi Jums seko, vai ir Fanu lapas biedri.
  10. Sadarbība ar partneriem.
    Atrodiet aktīvu jūsu nišas, bet savstarpēji nekonkurējošu uzņēmumu, veiciet kopīgas akcijas un dalieties viens ar otra ierakstiem.
  11. Izveido faniem un sekotājiem izaicinājumu.
    Piem. Ja tirgo velosipēdus, tad attiecīgi „kurš ilgāk var balansēt stāvot uz vietas” lai iesūta savus video, ar kuriem dalies, lai redz pārējie. Rezultātā pasludini uzvarētāju ar kādu mazu balviņu.
  12. Sniedz pamācību.
    Izveido pats, vai ieliec saiti uz kādu soli-pa-solim pamācību, kā pašam izveidot ko interesantu, ja iespējams tad saistītu ar savu produktu, vai blakusproduktiem.
  13. Eksperta ieteikums.
    Kāda nozares eksperta ieteikums, dažkārt eksperts variet būt jūs pats.
  14. Neesiet perfekts.
    Nebaidieties dalīties ar neveiksmēm darba, vai izstrādes procesā, droši ielieciet bildi, kur kaut kas saplīsis utt. Tas personalizē Jūsu produktu un piešķir papildus vērtību Jūsu produktam, vai servisam.
  15. Dalies ar darbinieku un darba telpu bildēm.
    Šādas bildes sekotājiem liek saprast, ka Jūsu produkts nav tikai Logo, bet gan aiz tā stāv reāli cilvēki un darbs.

Katram biznesam, nozarei un apgrozījumam šie ieteikumi strādās atšķirīgi, tāpēc izmēģiniet un atlasiet savam uzņēmumam piemērotākos.

Je Tev patika šie padomi, padalies ar tiem Facebukā vai Twiterī.