Bildes video sociālie tīkli reklāmas kampaņā

Vizuālā materiāla nozīme efektīgās sociālo tīklu reklāmas kampaņās

Nepārvērtējama nozīme ir vizuālajam materiālam Jūsu sociālo tīklu ierakstos. Daudzas veiksmīgi darbojošās pasaules kompānijas, kā piemēram Starbucks, Constant Contact, Marketo un Nike, investē lielus līdzekļus vizuālā satura noformējumam. Labā ziņa ir tā, ka šobrīd pieejami arī risinājumi mazajiem uzņēmumiem, kas nodrošinās efektīgu reklāmu internetā. Šajā bloga ierakstā nedaudz ieskicēšu, dažus paņēmienus kā tas izdarāms.

Kāpēc vizuālajam saturam ir nozīme

Vizuālais noformējums tieši ietekmē ātrumu, kādā cilvēks pāriet no viena ieraksta savā laika joslā uz nākamo, un tieši Jūsu vizuālais saturs ir tas, kas var aizturēt skrejošo sērfotāju un likt viņam iesaistīties diskusijā, konkursā vai citādi mijiedarboties ar jūsu produktu. Vizuāla informācija ir visvieglāk uztverama un saprotama potenciālajam klientam.


A6 media vizuālā video reklāma futbola spēlei

Daži fakti, kas ļaus izprast vizuālā satura nozīmi un lomu mūsdienās.

  • 66% no visa sociālo tīklu satura ir ar vizuālo materiālu.
  • Aptuveni 55% interneta lietotāju paši filmē/bildē un augšupielādē savus personīgos materiālus, un 50% lietotāju, katru reizi apmeklējot, sociālos tīklus dalās ar vismaz vienu vizuālo materiālu.
  • Ierakstiem ar vizuālo saturu ir 2 reizes lielāks apskatījumu skaits un 150% vairāk SHARE un RETWEET.
  • 60% lietotāju labprātāk izvēlās komunicēt ar kompāniju, kura izmanto vizuālo materiālu.

Izmato bildes, lai optimizētu savu sociālo tīklu saturu.

Vizuālais materiāls sociālo tīklu reklāmas kampaņā

Piemērs no A6 media reklāmas kampaņas

Kompānijas Adobe pētījumā 80% uzņēmumi atzīst, ka vizuālajam materiālam ir bijusi liela, vai ļoti liela loma uzņēmuma panākumos.

Kādus vizuālos materiālus var izmantot savos sociālo tīklu ierakstos

  • Kreatīvi video
  • Ekrānšāviņi.
  • Uzmanību piesaistoši mākslas foto
  • Mēmes.
  • Bilžu salikums.
  • Banneri

Jo dažādākus materiālus izmantosiet, jo rezultāti būs labāki. Bet pirms ieguldīt līdzekļus kāda konkrēta materiāla izstrādei vajadzētu atbildēt uz sekojošiem jautājumiem:

  • Kā izvēlētais materiāls palīdzēs sasniegt Jūsu reklāmas mērķus?
  • Kāda varētu būt atdeve?
  • Kam tas interesētu?
  • Kā to uztvertu Jūsu mērķauditorija?

Izklausās sarežģīti? Sazinaties ar mums un mēs izstrādāsim Jūsu uzņēmuma, produkta vai pakalpojuma vizuālos materiālus, kas piesaistīs uzmanību un dos rezultātus. 🙂